آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نظریه‌ی شماره 2 صدرا

رابطه ی آلات موسیقی با زندگی ! :


زندگی مثل سنتور نیست ! :))

میگی چرا ؟

سنتور رو مثلا توی شور کوک میکنی، بعد دیگه فقط میشه باش آهنگای شور رو زد .. اصفهان یه لهجه ی دیگه ای داره !! ماهور همینطور ... سه‌گاه و چهار‌گاه نیز ...

اگه بخوای با سنتورت که شور کوکش کردی، "بهار زندگی" بزنی، باید "سی" رو از "بمل(/bemol/)" در بیاری ...

حتی دشتی که یه گوشهی شور ه هم لهجه داره ... باید "دو" رو بمل کنی :دی (مثلا !!)


ولی 3تار رو وقتی "دو، سل، دو" کوک میکنی، باش میتونی همه چیز بزنی ... از ماهور و اصفهان گرفته تا شور !!

اینکه اینقدر تعجب میکنم برای اینه که شور فازش خیلی با اون دوتا فرق داره !

میدونی چرا ؟ چون توی 3تار تو با 2تا دستت یه نوت رو میسازی ! خیلی تخصصی بحث نمیکنم همینو قبول کنین :دی


زندگی مثل 3تاره !!

توی یه روز میتونی صبح رو با اصفهان و "امشب شب مهتابه" شروع کنی، ظهر به ماهور و "مرغ سحر" برسی و شب در نهایت بدبختی دلت شور آتش بگیره و "آتش دل" بزنی :)))


حالا نکته اینجاست که تو به هرکدوم که مسلط باشی،میتونی توش بداهه بزنی ...لزوما همه ی بداهه هات خوب نیستن ! ولی مخصوص خودتن ... اینش خوبه :)

میتونی اگه حس کردی ناراحتی، یه آهنگ خسته بسازی ... چیزی که حتی بعدا نتونی دوباره بزنیش !! چیزی که مخصوص خودت و اون زمان باشه .. چیزی که خودتو(با بقیه کار نداریم) گریه بندازه ...

میتونی هم یه آهنگ شیش و هشت بسازی که برقصونتت :دی "ای شاخ تر برقص آ ...." :)))

باید به زندگی مسلط بود .... اگه سنتور رو بشه با 2-3 سال کار کردن به جاییش رسید که بداهه ت بیاد، زندگی رو با ..... ؟ نمیدونم ! فقط میدونم زیاااد طول میکشه ...

امید که برسیم به اونجا ... :)


صدرا          

15/شهریور/94

تهران 

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

عاالی :) :دی
پاسخ:
:) 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی