آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاس موفقیت، جلسه چهارم

باید شرطی بشی! شرط گذاری، مراقبت، حساب و کتاب:

هر روز صبح: شکر خدا، قول(که این کارو میکنم/نمیکنم)، حتما عمل کن، مراقبت(که زمین نخوری)، مراررت :)) (همون استمراره ... یعنی که اگه زمین هم خوردی، پاشو و ادامه بده ...)

داستان سقراط رو که شنیدین ؟ :) که یکی بش میگه یه خبری دارم، میگه درسته ؟ نیکی ای توش هست ؟ مفیده دونستنش ؟ پس نگو ! (خلاصه ی خلاصه ی خلاصه بود این :)))) به این میگن مراقبت ...


برنامه ای که میریزی، باید 70-80%ش عمل بشه ... وگرنه یا برنامه مشکل داره یا خودت !! :|


سعی نکن ! عمل کن :)


"نمیتونم"هاتو بنویس و چالشون کن :) نگاهتو عوض کن ... باور کن نابغه ای ;)

مهم اینه که "چقدر باور داری، عمل میکنی، پشت‌کار داری و بعد از شکست پامیشی یا نه ..."


فیلترهای خوب برای انتخاب هدف: ضرورت و نیاز / استعداد / علاقه


امام صادق: حق انسان‌ها نسبت به یکدیگر این‌ست  که دیگران را نسبت به خود مقدم بدانی!


همین یک نفر کلاس-موفقیت-برو !!


-----------------------------------

پ.ن.1: مرجع: کلاس "انسان موفق، دکتر فرهنگ، پاییز 92، شریف"

پ.ن.2: این مطلب پیش‌نیاز چیزی نـبود که بعدا میخوام بگم :)))

پ.ن.3: جلسه بعدی(پنجم) آخرین جلسه بود .. :|

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

من یه سوالی دارم جدی!!
اینهمه الان هنوز تو یادته یا نت برداشتی ؟! :o.O
پاسخ:
:)))))))))))))))))))
من ؟؟؟ یادم بمونه ؟!!! :دی :دی من ؟؟!!!
نبشته کردم بانو ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی