آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چی میشه یاد "صدرا" میفتین ؟

همین دیگه !! سوالو جواب بدین لطفا :)

چه چیزی میبینین، میشنوین، حس میکنین، میخورین، میرین، غیره (:دی) که یاد من میفتین ؟


لطفا اولا "جواب بدین" و بعد "رک و بی رودروایسی جواب بدین" :) تکلیف خود شناسیمه ..

مرسی :*

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱۴)

اولین شب آشناییم با وبلاگتونه پس طبیعتا هیچی

فعلا فقط علی‌رضا شیری🌼

پاسخ:
:))) سپاس

خواهش می‌کنم 😂

سنتور 

روانشناس 

قیمه 

کسی ک حرفای قشنگ زیاد می‌زنه :)

هرکدوم ازینا رو می‌بینم یاد تو می‌افتم 

راستی ...! 

وبلاگ هایی ک می‌نویسی خیلی قشنگن :)

1399/6/28

پاسخ:
:)
مرسی که باعث شدی بعد از مدت‌ها این پستم و نظراتش رو دوباره بخونم :)
مرسی که هستی..
خب یه بار زنگ زدم به شاهین غر میزدم،
برا اینکه حواسمو پرت کنه گف داریم فردا میریم کوه بعد صدرا پرتقال میاره(شایدم تو لقمه ی نون پنیر میبردی)
دیگه از اون به بعد یادم به تو میفته:))


یاعلی...
پاسخ:
آره قرار بود نون پنیر ببرم
صبح بیدار شدم دیدم شاهین SMS داده که نمیریم :))
یادم نیست چرا !
اها

کوه رفتنِ شاهین :دی

یاعلی...
پاسخ:
شاهین کوه میره یاد من میفتی عاخه ؟؟؟ :|

الله اکبر :))
کتابِ روانشناسی
هروخ به شخصیتم و برونگراییم فکر میکنم :|||
الگوریتم و گراف (یادمه تو یه پستت الگوریتم و گراف گفته بودی آخه)
فامیل دور :|||


گمونم دیر کامنت دادم ولی خب دیرم کار باحالیه :)))


یاعلی...
پاسخ:
درسته :))))

سپاس
رک :دی 
.ممنون که هسی 
..در شورا 
...غذای سلف 
....ارجمند
.....اخیرا لپ تاپمو با ویندوز جدیدش که نگا میکنم ^___^
......گسسته 
همینا فعلا یادم میاد :))  
پاسخ:
:)) آره :-شای
چاکریم :دی
:))))
چجوری ؟ من که غذای سلفو کم میخورم ! :-؟
:دی
:) چه خوب !
آرهه ! بچه ها زیاد میگن اینو :))
مرسی :) :*
- گراف
- فرزانه
- جین وست
با تشکر :دی
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
اسمت تو حلقمممممممممممم
:*****
مرسی مرسی :))
شاهین عالی بود :دی منم مث اونم خیلیاش. مثلا منم بنظرم :| های باربط و بی ربط مختص توئه :))))

من این صحنه های فیلمای heroic و دراماتیک که یه جایی یه قهرمانی/دوستی/همسری برمیگرده میگه تو برو، من میمونم! / تو نگران نباش من پیشتم / من هواتو دارم / تو نگران نباش اون با من/ از این قسم، میبینم یاد تو میفتم.
البته دو طرفه س، ینی یه رفتارایی در تو میبینمم یاد این صحنه ها میفتم :دی

دیگه، 
اگه یکی وسط کلاس پاشه بره بیرون برگرده! (چون تو زیاد میری بیرون برمیگردی:دی)
سنتور (همین برنامه ی 16 آذر انجمن که عارف اومده بود آخرش اجرای زنده موسیقی بود یکی داشت سنتور میزد یاد تو افتادم)
همینا فعلا ;)
پاسخ:
:| :دی

:))))))) جدددیی ؟!

:)) حوصلم سر میره جدی !

جدی ؟ کاش بودم مراسمو :(

مرسی :) :)
  • آقای مربّع
  • سنتور
    وقتی یکی رو راه کوه همش غر میزنه :دی یادته‌؟
    کره عسل 
    چای لیمو
    تیشرت اندروید
    فرزانه :دی
    شورا صنفی
    آخر نفهمیدیم ارجمند یا مرادی - جدی!!!!!
    دیگه 
    اممم
    کون پتی :دی :)) به شیرازی پتی ینی لخت
    که مسلاما بالایی شوخی بود

    آها الگوریتم و گراف و اینا 
    دیگه از این شکلک هم زیاد استفاده میکنی تو نوشتنات که من نمیپسندم‌:   :|
    نظر شخصیه البته. ینی :| میبینم یاد تو میفتم 
    دیگه دوست دارم!
    پاسخ:
    :)
    سر دومی منو گا...ی :)) :|
    :دی چطور ؟
    آرههه
    :دی
    عی واای :-خجالت :))
    :)
    مرادیان :)))) :-جدی

    ؟!!! :)) نفهمیدم ربطشو ! :دی
    الآن فهمیدم :)))))

    چاکریم :) ^__^
    آها ! :)) عیب نداره ولی ! من میپسندم :دی

    :******* :-شای
    ... ادامه : 

    برنامه ریختن واسه روز ( فکر کنم البته )
    پائوکوئیلو
    بریدا
    "از عشق زمینی میشه به عشقِ به خدا رسید" ( این از جمله های خودت بود :)) )
    زود از مهمونی برگشتن
    active innerchild
    active innerchild
    active innerchild
    active innerchild
    active innerchild
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)منم خیلی وقته پیانو نزدم تقریبا از وقتی بدنیا اومدم:(
    ولی دلم میخوادااا
    پاسخ:
    :)))))
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :]
    من گیجی 
    شفافیت این دوتا کلمه رو میشنوم یاد صدرا می افتم:))
    بعد اگه کسی رو هم ببینم که خیلی درگیر کاره یاد صدرا می افتم :))
    دیگه گفتین رک بگم 
    آها فایل شور  رو هم که نگار با سنتورش زده گوش میدم یاد صدرا می افتم:))
    پاسخ:
    مرسی :) 

    "گیجی" و "شفافیت" :)) جالب بود برام :)
    آره :" از وقتی آشنا شدیم من وقت سر خاروندن نداشتم :دی
    خیلی وقته سنتور نزدم :-( -_- باید وقتمو جور کنم براش .. مرسی که یادآوری کردی :)
    چه تکلیف هیجان انگیزی !!!
    من اینا الان یادم میاد : 

    قیمه
    بستنی وانیلی با موز
    خودکار SARASA
    JeansWest
    گاز زدنِ زیتون (بجای یهویی خوردنش)
    سیر شدن !!
    ....

    بازم میام سر میزنم بقیه هاشو میگم 
    پاسخ:
    :)))))))))))) :-شاییییی :دی :دی
    بازم بگو :))
    مرسی 3>
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی