آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نگاهت رو عوض کن!

زندگی بالا و پایین زیاد داره !

بعضی وقتا خوبه که بشینی توی چرخ و فلک و برییییی بالا و فقط منظره رو تماشا کنی ... به اصطلاح میگن "بشینی ببینی دنیا/خدا/کائنات/شانس/... برات چی خواسته!" و بعدش راهتو که پیدا کردی درنگ نکنی و بری که دنیا رو جر بدی :)) (که البته تو این مسیر جر هم می‌خوری :دی)

به قول ریچارد برانسون، "شانس همیشه و هر روز در اطراف ماست! فرق من این است که وقتی شانس سر راه من قرار می‌گیرد از آن استفاده می‌کنم"


-------------------------------

پ.ن.1: اثر مرکب، نوشته‌ی دارن هاردی، انتشارات شریف

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۷)

این اثر مثل ماهی مرکبه یا فرق داره یا چی؟:دییی
پاسخ:
همون :)))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :)))
    کوجا بودی؟
    :/
    من چرا نمیرم بالا نکنه چرخ و فلکم خرابه
    پاسخ:
    میخند ؟ :دی
    سفر! هم بیرونی هم درونی :))
    :/
    والا چی بگم ؟ :" باید بررسیت کنم :پی
    شدیدا با این که در اون راه جر میخوریم موافقم
    پاسخ:
    آره جزء لاینفکشه
    این کتاب اثر مرکب چند هفته اس رو میزم داره خاک میخوره!
    قسمتش نمیشه برم سراغش!
    پاسخ:
    حتماا شروع به خوندنش کن ! و به کارش هم ببر :)
    معجزه میبینی جدی ...
    من الان اون بالام! انقد تماشا کردم ک دیگه عنش درومد :/ (ببخشید!)
    زیاد بالا نمونید... راهتونو پیدا کردین، سریع بیاین پایین! 
    مثل نگین نباشین! 
    پاسخ:
    خط دومتو قبول دارم :))
    اما عجله نکنید ... من 1سال و 2ماه و چند روز طول کشید تا از اون بالا بیام پایین ... هنوزم تو راه پایین اومدنم !! چند وقتته عمو ؟ :))
    چقدر قشنگ و پر مفهوم و البته با پی نوشتی دقیق ممنون از وب کاملتون
    پاسخ:
    سپاس ...
    ولی از شانس بد ما این بالا و پایینش خیلی زیادیه :)
    پاسخ:
    آره بعضی وقتا قبول دارم حرفتونو ...
    اما به خدا/شانس/کوفت/غیره اعتماد داشته باش :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی