آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شانزده

خواب

این مخلوق عجیب و مسحور کننده...

این بیان رازگونه‌ی ناخودآگاه

این زبان از یاد رفته....

این موجودی که به هر شکل به آن نگاه کنی معنی درستی می‌دهد! چه در یک صف از خواب‌های پی در پی، چه بعنوان یک موجود یگانه..

 

بیداری کدام است؟

چیزی که در خواب می‌بینیم یا خوابی که در روزمره دچارش هستیم؟

به راستی کدام گزینه انتخاب من است؟

به راستی من کیست؟؟

راست چیست؟

 

نهایت سعیم را می‌کنم تا در تائو متمرکز بمانم

اما تائو، سعی نکردن است!

نیک‌بختی، نداشتن آرزوست....

نمی‌دانم!

این تائوست :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

نخوندم/ندیدم

ولی همون وزیر سحر وجادو خوبه و راحته:)

پاسخ:
حله :))

سلام:)

چه اسم سختی داری!حتی نمیتونم تلفظش کنم:)))

 

پاسخ:
سلام :)
آره یخورده اولش چِغِر به نظر می‌رسه :))
cornelius نوشته میشه.. اگه هری پاتر رو خونده/دیده باشی اسم وزیر سحر و جادو بود ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی