آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من خوبم ولی تو باور نکن ...

  • چند روزی میشه که از سالگرد روحم میگذره ...
  • دیشب خانم درودیان میگفت که آدمایی که مکانیزم "بازگشت" توشون قویه، مسئولانه پای مسائلشون نمی‌ایستند و (تو) به جای حل مسئله، از "انکار" و "خیال‌پردازی" استفاده میکنن(میکنی) و فاک ! (البته این کلمه ی آخر نقل به مزمون بود :|)
  • باید راجع به چیزای زیااادی تصمیم بگیرم ... تصمیمای سخت ... به یک کمک فوری و قوی نیازمندیم ...
  • چند روزه حال روحیم بهتره .. البته نوسانای شدید دارم ! ولی در مجموع میدونم مسیرم درسته و سعی میکنم به چیزای دیگه توجه نکنم ... سخته ولی ممکن ... (it's impossible / no! it's necessary)
  • مسائل زیادی هستن که باید براشون وقت و انرژی بذارم ... "درس" و دانشگاه آخرینشونه :/ ولی میتونم .. فی‌الواقع باید بتونم ! :)
  • بسی نکته هست .. اینجا جاش نیست دیگه :)

---------------------------------------
پ.ن.1: مرسی که triggerی شدی برای نوشتن این پست
پ.ن.2: خیلی خری :| یکیشون رو نگهدار حداقل خوب :/
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

:)
پاسخ:
3> :"
امیدواری دادن من خرابه (:دی) ولی باید همچین روزایی باشن((:

پاسخ:
(جفت حرفایی که زدی) دقیقا .. (:دی)
شمام خوب نیستی ک....
ولی بازم خوبه ک این لعنتی رو گذروندین و حق نا راحت بودن دارین!
من ندارم :)
پاسخ:
درست میشه :) #امید

البته بهت بگم انقـــدر دغدغه های بزرگتر میریزن تو سرت که وقتی یادت میفته یه روزی بزرگترین دغدغه‌ت کنکور و "کدوم دانشگاه قبول میشم؟" بوده خندت میگیره :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی