آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دو روز اخیر !

سلام !


میخوام بگم که از این 2روزم راضیم ... هم کلی چیز برای یاد گرفتن برام داشتن، هم از وقتم استفاده کردم و ته روز نگفتم که ":| بازم تموم شد !"

شاید همین خوب تموم شدنه کمکم کرد که حسم نسبت به شرایط تغییر کنه و اون "تاج فلان" رو از سرم (بصورت موقتی حداقل) بردارم ...


شنبه‌ی من از 8صبح شروع شد:

یه جلسه‌ی 1ساعته‌ی خودمونی با خانم دورودیان در مورد روانشناسی یونگ .. 3>

بعدش سریع رسوندم دانشکده خودمو و جلسه‌ی شورا درباره‌ی "بررسی انتخابات" :)) انصافا یکی از پربارترین و چگال‌ترین جلساتمون بود :دی

بعد کلاس محاسبات

ناهار - خواب :دی

کلاس هوش که برخلاف همیشه توش یه چیزی دستگیرم شد

یه کم اختلاط با بچه ها تو شورا و رفتن به خونه

یه کم تخلیه ی روانی ....

خندوانه که عاااالی بود انصافا !

سنتور

تلگرام-کاری های مفید ! (واقعا دیشبم مفید بود :دی)

جزوه نویسی گراف

خواب :-پی


اما امروز:

9-12 کلاس (گراف فوق-ال-عاده ست)

یه مقدار کارهای شوروی

ناهار

کلاس نقشه تعطیل شد و مشعوف شدیم :دی

CD سوم رو هم به آخرش نزدیک شدم :)

تئاتر به شدت قوی ای که دیدیم

خونه

بازم تلگرام مفید (90% - تبریک هایی که گفتین و توی یه پست جدا که ممکنه فردا شه تشکرات لازم رو به جا میارم :پی)

نوت نویسی ^_^


الآنم که میخوام برم سراغ گراف و سنتور و CD3 که تمومش کنم به امید خدا :)


یه آخر هفته ی پرکار و خوب رو پیشبینی میکنم ... :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

:) :) تبریک میگم .... لایک
تولدتم مبارک ؛) :) چه خوب که به دنیا اومدی :)
پاسخ:
"تولد خودت مبارک" :دی 3>
مرسییی ^__^ 3> :-*
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :) چه خوب که هفته ی پرباری داشتید
    منم یه هفته ی پربار میخوام:]]]
    پاسخ:
    تا حالا که 2روز بوده :))
    اییشالا بقیش هم همینطور بشه :)
    علی الحساب برای فردا برنامه ی خاصی ندارم و تا 10 خوابم :دی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :/ سنتور
    موسیقی 
    باز شدن عقده ی کهنه
    باز یاد دعواهام افتادم
    یه روز میرسه که منم
    موسیقی یاد بگیرم؟
    من که تلگراممو حذفش کردم:|
    قشنگ مث بیابون بود 

    پاسخ:
    ببخشید که یاد چیزای نا-خوب انداختمتون !
    حتما میرسه :) و هرچه زودتر بهتر ! خود من بعد از ساال ها پارسال شروع کردم باز :) و حس خیلی خوبی بهم داد ...
    آره تلگرام defaultش خیلی مزخرفه :| :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی