آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دستم نمیخواد بنویسه

دستم نمیره نوت بنویسم .. :|

میخوام بنویسم ولی نمیتونم .. :| ذوقشو ندارم نمیدونم چرا ؟!! :-" فک کنم وقتشه برای خودم یه کادو بخرم :)) 3> الآن فقط خستم .. آهـــــ

نمیدونم چرا ! :-" میدونم که چیزای زیادی دارم که بنویسم ... از دانشگاه، از خونه، از تجربه های جدیدم، از استرس(دغدغه ؟) هام، از حرف امروز شاهین .. "آلردی هم خیلی از دست دادی" (از اینکه نمیدونم چرا حس خنثی ای دارم به این جمله !!) .... حتی از "دوستت دارم" هامون :)


کوه هفته ای 1بار ... ایستگاه 3 توچال، روزی 30 تا شنا، 60 تا دراز نشست :) #فعلا


حرفم نمیاد ... زوری که نیست :|


همین یک نفر کم_حرف

------------------------------------------

پ.ن.1: تو توضیحات بلاگ هم گفتم که اینجا برای خالی کردن/شدن خودمه :) ممکنه پست هایی هم برای استفاده‌ی عموم بذارم ولی هدف اصلی این بلاگ اینجور پست هاست .. ببخشید وقتتونو گرفتم :"

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

وقتی دلتون بگیره و نخاین دقــــــــــیقاهیچکس حرفاتونو بخونه کجا مینویسین ؟
اینجارو که ظاهرا خیلی دوستاتون دارن که
پاسخ:
تقصیر خودشونه که دارن ! یعنی که اونایی که دارن آدرس اینجا رو اندازه ی کافی مح(ه؟)رم هستن :) و به جز یکی 2تا چیز همه رو منتشر کردم .. اون یکی دوتا رو هم همینجا نوشتم ولی منتشر نکردم ..
چطور ؟ :)
#فعلا"
1- کوه هفتگی 2 بار2- یه لیوان شیر/یه دونه سیب به جای شام3- آدمای جدید! آدمای قدیمی 4- 5-6- نیم ساعت مطالعه جانبی تا جای ممکن/ پست بلاگ / TED7- 60 شنا + 120 دراز نشست8- یک ساعت پیاده روی9- درس!10- بیداری
1- Breakfast2- Wake up Early3- Praying / religous book4- 5- Programming6- Discover new places - weekly7- Jump Roping8- Life Hack articles daily :P + Learn some English word a day! daily9- To reach your borders! running/JumpRoping10- Turn your cellphone off/silent while U are working/studying11- Contact with some random people 12- Study Papers weekly
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی