آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من VS ذهنم !

اون تو ... شما چی میگین بش ؟ .. آهان! "توی سرم شلوغه" .. :| این مدت ورودی زیاد داشته ذهنم ولی حیوونی خروجی عملا یا نداشته یا خیــــلی کم ..
برای اینه که زیاد نوت میذارم اینجا ! سعی میکنم هرچی میاد رو خالی کنم ... شعر، داستان، دلنوشته، دغدغه، خاطره، چرت و پرت .... هرچی !

اینو از کتاب "دیدار با فرشتگان" یا "مبارزان راه روشنایی" (جفتشون اثر کوئیلو اند) یاد گرفتم :)
کلیتش این بود که میگفت هر وقت دیدی داری هیچ کاری نمیکنی، هر وقت توی ذهنت شلوغه و نمیتونی مرتب کنی ذهنتو، بشین به هر چیزی که میاد تو ذهنت اینقدر فکر کن تا خودش خسته شه ... خجالت بکشه و بره :)) اینجوری دیگه بر نمیگرده ! ولی اگه بش بگی برو نمیره ! اصن جایی نداره که بره بنده خدا :)) !!! تو نشستی جلوی در خروجی ذهنت هی بش میگی گم شو بیرون !!

یه راه دیگش برا من سنتوره .. سنتور که میزنم همه چیز خوبه :) آروم میشم ... البته اگه پیش نیازاش فراهم باشه :پی
یه راه دیگش برا آقا پویا مثلا سه‌تاره ... بار ها دیدم وقتی میزنه چجوری از خود بی‌خود میشه !
یه راه دیگش برا بیژن ورزشه ....
فک کنم برا شاهین بام باشه :))

یه راهشم نوشتنه :) یه مدتی OS نداشتم :| بافرم حساابی پر شده :))
شاید برا اینه که شلوغ شده تو سرم :/ اعتصاب کردن ! میگن "تا خلوت نکنی اینجا رو کار نمیکنیم -_-" :))
شاید برا اینه که هنوووز شروع نکردم درس بخونم :| 3تا تمرین و 2تا کوییز رو با کمترین زمان ممکن سنبل کردم !! :|
عملا دارم هیچ کاری نمیکنم ! یه کم از این بابت میترسم :| ترمم سنگین هست همینجوریش ... 5تا درس دارم که پروژه دارن :)) کافیه یا ادامه بدم ؟ :دی

دوست دارم کتاب بخونم
دوست دارم فیلم ببینم
دوست دارم سنتور بزنم
دوست دارم برم اسب سواری .. دلم برا سورن تنگ شده :( طوفان پیر .. بقیشون :دی
دوست دارم کلا ورزش کنم
دوست دارم برم بدن سازی
دوست دارم کوه برم، عرق بریزم ...
دوست دارم یه کار مفیدی بکنم :|
حتی واقعا دوست دارم بشینم درس بخونم !

ذهنم تنبل شده :| آره .. ولی باید رامش کنم .. و میکنم :) درست نیست من با این هیکل رامش بشم که -_- :))
برنامه ریزی میکنم براش .. از همین امروز ! ازهمین الآن :) امروز DSD، فردا OS ......
اولین کاری که باید بکنیم هم اینه که یه چیزایی رو زمانبندی کنیم :) بریم ببینیم چی میشه ...
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

از شنبه شروع کن :)
پاسخ:
از امروز شروع کن .. شنبه هیچوقت نمیاد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی