آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شاهین.خوشا_من_!

چقد خوبه وقتی که حرفای دلتو از زبون یکی دیگه میشنوی :)

چقد خوبه وقتی که ایده هایی که یه گوشه نوشتی رو میری تو وبلاگ شاهین میخونی :)) :)

اینا رو که از بلاگ تو کپی میکنم منم یه گوشه نوشته بودم :) ولی اینجا از زبون تو ه دوستم :*


-کسی دوست داره پنجشنبه ها با من بیاد کوه؟ که تو راه حسابی عرق بریزیم ولی به شوق رسیدن ادامه بدیم! اون بالا یه لیوان چایی ...

من میخواستم "یه روز تو هفته" برم کوه ... عرق بریزیم و چایی و ایناش مشترکه :)))

-شبای دانشگاه حرف نداره!

-وسطش حرف بزنیم و از آرزوهامون بگیم و کلی خیالبافی کنیم؟

-کسی دوست داره چند وقت یه بار یکم تو زندگیمون صرفه جویی کنیم و بریم به یه سری آدما کمک کنیم؟ 

#دغدغه

-کسی هست بیاد 3 شب در هفته بریم ورزش کنیم؟ بدن درد بعد ورزش چه کیفی میده ! :))

-کسی هست پایه باشه دو هفته vegetarian  بودنو تجربه کنیم؟؟ 

-مسجد دانشگاه عجیب دنجه !

-که قابل پیشبینی نباشی!

-که ببینی دنیای بقیه چطوریه؟ 2 ماهی نگذره که توش یه آدم جدید نشناخته باشی...


البته یه چیزی میخوام اضافه کنم .. اونم این که "داشتن همه‌ی این موارد بالا در کنار هم" کاملا کمال‌گرایی ه و کمال‌گرایی هم نقطه‌ی شروع افسردگی و به هم ریختگی ه ... همه‌ی خواسته های ما (حداقل به نظر خودمون) خوب و مفید و مثبت هستن ! ولی اگه برات بیش از ارزششون مهم باشن اذیتت میکنن :|


همین یک نفر :) 

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

  • شاهین اشتری
  • نه خب من نمیگم ایده آل اما مثلا 90% خوبه دیگه نه؟
    چرا نا مطلوب؟ 
    مشکل جدیمه ها! نمیشه کنترل شده کمالگرا بود؟!؟!؟!
    پاسخ:
    جدا تجربه و منطق من میگه نمیشه ! :|
    نمیگم سعیتو نکنی هاا !! میگم نتیجه گرفتن نباید اولویت اولو داشته باشه :)
    قشنگ و متفاوت :) 
    welcome back ;)
    پاسخ:
    متشکرم عزیزم :) :*
    آقا نمیشه کمالگرای خوبی بود ینی؟؟؟
    :ایکس هرکدومو پایه ای بسم الله!
    پاسخ:
    :) چرا نمیشه ؟ فقط سخته ! و نامطلوب از نظر من ;)
    منظورم اینه که نا-خوشحال بودن به نظر من "ترجمه"ی کمالگراییه خوب ! :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی