آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از سر بیکاری :))

خیلی وقته راجع به دانشگاه حرف نزدم ! الآن میخوام بزنم :) :پی


این ترم رو هم دوست دارم .. امید که تا آخر هم دوست بدارمش :)) درساش خوب درسایی اند :پی ددلاین ها و میانترم هاش هم رو هم نیستن هنوز خدا رو شکر :) با اینکه یه کم دیر دارم شروع میکنم درس خوندن رو، بازم راضیم و فک کنم میشه بدون فشار زیادی جمعش کرد ..

2 هفتس که مشغله های دیگه ای سرمو گرم کرده بودن ... کم کم دارم جمع میکنم خودمو .. زودتر از این نمیشد واقعا ! کاش دیرتر از اینم نشه :)

دانشگاهو دوست دارم .. دوستامو، چیزایی که توش بدست اوردمو .... من خوش شانس بودم واقعا !! 3>


بریم به امید یه ترم خوب :)


همین یک نفر دانشگاه-دوست!

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی