آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خودش مینویسه ...

چند روزه که چیزی نمینویسم ... زمان نیاز دارم ! هممون زمان نیاز داریم :| امیدواارم که اونقدری که نیاز داریم داشته باشیمش ..

چراغ مطالعم هم خراب بود :)) دلیل دیگه ی ننوشتنم این بود ! (خراب نبود ! صرفا حال نداشتم بزنمش به برق :| :))) )

البته یه چیزایی هم نوشتم ها ! ولی منتشر نخواهند شد (:-شای) حداقل یکیشون نمیشه ... ببخشید :پی


کارای جدیدی که کردم و اتفاقای جدیدی که افتادن اینان:

- یه دفترچه با یه خودکار از این به بعد همیشه تو جیبمه ..

- دارم سعی میکنم دوباره بتونم درس بخونم :| شروعش سخته .. مثل همیشه !

- دارم یاد میگیرم که "گویند سنگ لعل شود در مقام صبر" ...

(یه عادت یا مشخصه ای بچه ها دارن ... اینه که نمیتونن صبر کنن کاری به موقعش انجام بشه ! یعنی تا به ذهنشون میرسه باید انجامش بدن :)) 3> هرچی آدم بزرگ میشه کم میشه این عادت ولی هیچوقت تموم نمیشه و هر چیزی که گند میخوره هم به خاطر همینه که هنوز تموم نشده این عادته :|) - دارم مجبور میشم که پیر بشم !! :| حداقل از این نظر که گفتم پیر بشم  ... امید که خودم پیر نشم .. :-تانگ

- بچه بیژن اینا 1هفتش شد 3> :* :-این‌لاو :))


دوستی میگفت احساساتی ای ... مثلا همین که بلاگ داری یعنی که احساساتی ای ..

1) خوب ؟ :)) هستم که هستم :دی که چی حالا ؟! :) *

2) همون بالاییو جواب بده ;) 2 رو نمیگم دیگه ..


غر زدن آدمو خالی میکنه ؟

امیدوارم بکنه 3> ... حداقل بیشتر از پر شدنت .. :*


امروز صبح خواب دیدم که قرآن باز کردم :))) بعد داشت فحش میداد که چرا نمیفهمی همه چیز اوکیه و اینا !! :دی


همین یک نفر ...

-------------------------------------

پ.ن.1: اون دوست البته چیز بدی نمیگفت :) کلا داشت یه فکتی رو میگفت :-شای

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

بچه ی بیژن اینا :)))) یه لحظه حس کردم زن گرفته و بچه خودشه واقعا :دی :)) فک کن !! :)) اااا چقدر پیر میشیم هممون اون موقع :پی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی