آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نمیدونم !

رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین


اینو چند وقتیه که هروقت تو نمازم قنوت میگیرم میخونمش (هر دفعه چند بار میخونمش !!) .. از وقتی تو قرآن دیدم این آیه رو ... ازاون روز که حالم خوب نبود و قرآنو باز کردم تا شاید خوب شم ... و چه عجیب هم خوب شدم :)

امشب هم فکر کنم باید قرآن باز کنم ..

آره ... تو قرآن اومده بود که نمیدونم کدوم پیغمبری این دعا رو کرده !

آره .. قرآن داشت میگفت فلانی این دعا رو کرد و ما نجاتش دادیم ...

ولی من وقتی داشتم میخوندم این آیه رو انگار به خودم داشت وحی میشد ! اونقدر زنده بود که قشنگ حس کردم که این آیه مال منه 3>

امشب هم فکر کنم باید قرآن باز کنم ..


فردا روز مهمیه برام ! مهمترین روز تاریخ شاید !! ولی نمیترسم ! یه جور عجیبی خوبم !! لبخند نمیزنم هاا !!! استرس هم دارم .. weird ه خوب به هر حاال ! مگه هر آدمی چند روز تو زندگیش پیدا میکنه که اینقدر مهم باشه براش ؟ روز کنکور با اونهمه استرسش پیش فردا باید لنگ بندازه :| ولی خوبم :) خوب ! خدا رو الآناست که میشه حسش کرد ... دارم حسش میکنم 3> :)

امشب هم فکر کنم باید قرآن باز کنم .. فردا روز مهمیه برام ! خیــــلی مهم ...

بصورت خیـــــــلی عجیبی آرومم !! مث آدمایی که وقتی عمرشونو میدن به شما، بعد ملت میشینن میگن فلانی میدونست ! :)) (میدونم خیلی بامزه نبود (بیمزه بود اصن !! باشه حالا :)) ) ... شرمنده :-شای)

میدونی ؟ نکتش اینجاست که درسته که 50% دست ما نیست ... ولی همون 50%م که نگاه کنیا، اونم تهش ما تعیین میکنیم :) صرفا ممکنه یه کم زمان بخوره ...
فردا روز مهمیه .. ایشالا که زمان نمیخوره :)

-------------------------
اینتراپت:
- هی یاد حرف محمدعلی میفتم ! میگفت "... دهنت سرویسه ولی خوش میگذره ..."
- فع یشاشدث ثتیثاش اشئ ذثئ ذثلشد ذخقخ ئهقشئ فش فخ قخ یشق ذهشقشئ شظهظشئ <3
- "فاشدن ۀخی فخ اشرث سعزا ش سعحثقئشد مهنث ,"
-------------------------

همین یک نفر نگران-ولی-خوب :)

-------------------------
پ.ن.: به شدت نیازمند دعای سبزتان هستیم :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

{ و از آنچه بر تو وحی میشود پیروی کن، و شکیبا باش ( و استقامت بنما )، تا خداوند حکم(پیروزی) را صادر کند؛ او بهترین حاکمان است. } یونس. 109
پاسخ:
همین الآن اینو باز کردی ؟!! 3>
عااااااللییی :) :*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی