آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هفت خوان صدرا :))

صرفا میخوام نام ببرم :))
:| نام هم نمیبرم انگار !!! تاریخ میگم فقط :))

خوان اول: 2/92 تا 2/93
خوان دوم: 3/93 تا 5/93
خوان سوم: 6/93 تا 8/93
خوان چهارم: 8/93 تا 11/93
خوان پنجم: 21/11/93 و 22/11/93 !! :|
خوان ششم: 25/11/93 تا ؟؟؟
خوان هفتم هم داریم :)) به زودی تاریخش مشخص میشه !!!

همین یک نفر مسخره :))
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

aaali :)) <3
25 om ?!! :-?
پاسخ:
:)) next step :S may God bless us !
;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی