آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مرور سال 94 بلاگی - قسمت اول

پیش نوشت: این کاریه که خیلی وقته می‌خواستم انجام بدم، که بلاگمو مرور کنم و یه سری تفاوت‌های خودم و قلمم و یه سری چیز دیگه رو توش رد بزنم... اما نکته‌ش اینجاست که به درد کسی جز خودم احتمالا نخواهد خورد :)

------------------------------------

 

روی ماه خداوند را ببوس - 1

روی ماه خداوند را ببوس - 2

جاناتان، مرغ دریایی - 1

جاناتان، مرغ دریایی - 2

موفقیت - 4

مکالمه..

صلح درونی؟.. شاید :)

درد رشدی کشیده‌ام که مپرس :))

دغدغه‌های همیشگی...

 

خارج از روزمرگی‌های زندگی

بچه‌ها 3>

رشد :)

موفقیت - 5

 

شکستن!

شباهت کوه‌نوردی با زندگی

بی تو مهتاب شبی....

فکر، شهدای غواص، دعوا با خدا!

 

عجب روزای سختی داشتیم!!..

نظریات صدرا - شماره یکم :))

3>

شاهین می‌نویسه :)

 

شروع مسیر روان‌شناسی ^.^

خاطرات 1 هفته از اون روزای... - 1

خاطرات 1 هفته از اون روزای... - 2

کودکانگی :)

 

هنوز هم ترسناکن :| :)))

نظریات صدرا - شماره دوم :)

آلیس-گویه‌هایی در سرزمین عجایب

بلند بلند فکر کردن و غر زدن!

یک ترم عادی در دانشگاه :))

 

--------------------------------

پ.ن.1: سال 94، 6 فصل اول، 30 پستِ تا حدودی ارزشمند.. (برای من!)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی