آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دوازده

پیش نوشت: آخرین روز از 5 روز تنهایی در کلاردشت...

------------------------

 

این چند روز
هی خودمو خالی کردم،
هی پر شد
خالی کردم
پر شد
خالی کردم
و باز پر شد
انقدر ادامه دادم تا به قدری خالی شدم که یه روز متوجه شدم ۱۲۴ دقیقه‌ست دارم مراقبه می‌کنم!
انقدر ادامه دادم تا یه روز متوجه شدم بیش از ۱.۵ ساعته که دارم سنتور می‌زنم! بداهه!!

 

این چند روز
به قدر کافی خالی شدم...
انقدر که ذهنم این خالی رو با توهم پر می‌کرد!
صدای مبینا رو به وضوح از پشت تکستش می‌شنیدم!

 

حالا وقت اینه که این خالی رو با چیزایی که می‌خوام پر کنم...
وقتشه که بعد از استفاده‌ی کافی از نابودگر، بعد از اقامت کافی توی هادس، آفرینش‌گری کنم...
وقتشه کارایی که باید بکنم رو بکنم..

 

---------------

پ.ن.1: به تاریخ 27/مرداد/98

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

چجوری تونستی خودت رو خالی کنی؟

من پر کردنش رو خوب بلدم ولی خالی کردنش رو اصلا

پاسخ:
واقعا کار راحتی نیست، من هم زیاد مسلط نیستم بهش...
ولی اگه تمرین کنی و پاش واستی شک نکن که تو هم به مرور میتونی :)

با مراقبه کردن شروع کن ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی