آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جمع‌بندی تیر

پ.ن.1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)

---------------------------


  • شروع رویه‌ی برگشتن من به خونه :-؟
  • مشاوره با وحید درمورد مذاکره با پدر
  • کنسرت ایهام و اولین مواجهه‌ی من با آقا پلیس مهربان :))
  • کلافگی‌های مزمن و مستمر... انرژی ذهنی زیااد برای درنظر گرفتن همه چیز توی مذاکره..
  • خونه‌ی میلاد و پدرام و مباحثه‌های عمیق...
  • کنسرت کیهان کلهر... :-آخ!
  • خونه‌ی عمه مرضی و عمه فاطی...
  • درست کردن هول هولکی پاورپوینت دفاع پروژه کارشناسی یه دوست :)
  • باغ عباس... حال بد و سرم.... 16 ساعت خواب تو یه روز :دی
  • آب‌سرد با مامان و بابا...
  • میزبانی من برای ژرف، استقبال قشنگ بچه‌ها 3>
  • باغ لواسون شیرین ژرفی :) شب قشنگ با حضور وحید و آنیتا... کلپچ با پدرام!
  • اصفهان - پوده :) مراقبه‌های فوق‌العاده.. آرامش و رضایت درونی :)
  • شروع جدی جلسات مذاکره با پدر
  • نتیجه‌ی کنکور اومد... 725 روان‌شناسی عمومی... انتخاب رشته
  • ملاقات با یاسی
  • بازم کلافگی...
  • بالاخره سلمونی :))))
  • کافه روبرتو با بچه‌های ژرف.. استارت استفاده از انرژی آرکتایپ حاکم تو زندگیم!
  • صحبت عمیق با ثمین و فائزه :) (چت و تلفن)... انرژی منفی جذب شده از طرف مقابل مکالمه‌ها
  • تحلیل ژرفی فیلم the king's speech
  • هماهنگ کردن کارهای بورسی
  • خونه‌ی حسین و مجتبی... روزهای خوب :)
  • تئاتر مرد بالشی با پدرام و افسانه و علی... کافه‌ی بعدش :)
  • مصاحبه‌ی تپسل...
  • هندل کردن رزومه‌ی شهرام
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

چون هنرهای دیگه مث خاتم و مینا و خوش نویسی هم دوست دارم برم به این خاطر زیادن!!!
نه به همین خاطر میگم درک میکنم. چون خودمم توی برنامه ریزی دیدم یه سری کارا رو باید بذارم برای بعدا. نوبتشون نشده هنوز.

پاسخ:
:)
درک میکنم!!!
مث من و تذهیب! و بقیه هنرها!!!!
پاسخ:
این تعدد علامت تعجب قراره چیز خاصی رو برسونه؟ :)))
پشت گوش نمیندازما! اتفاقا یه وقتایی عجله کردن باعث اسپویل شدن قضیه میشه...
من سبک این پست‌ها و سبک این وبلاگ رو خیلی دوست دارم. خوشم میاد که یکی واسه زندگیش تلاش کنه و دیدش به اتفاقات و ثبت کردنشونم اینطوری باشه. می‌خواستم بگم فقط :))
پاسخ:
مرسی :)
امیدوارم ازین به بعد بیشتر اسم شما رو ببینم توی کامنت‌ها ;-)
من مدتهاست کنجکاوم بدونم رفتین ورزش رزمی؟ چی شد آخر؟
پاسخ:
خیلی درگیرتر از اونی بودم که برم سراغش..
کلا یه سری از پلن های من خیلی بلند مدت هستن :)) به وقتش میرم سراغش..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی