آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

bad luck day

امروز عجیب بود !


10 یونی بودم / رفتم آموزش که برگه اشتغال به تحصیلی که هفته ی پیش درخواست داده بودمو بگیرم / گفت نیمده !!!!! / گفتم ینی چی ؟! 4 روزه درخواست دادم !! / گفتا پروفایلتو نگا کن :)) / رفتم پول بریزم به حساب مولود جهت بلیط کنسرت / نداشتم اندازه ی کافی :| / هرچی تو جیبم بودو ریختم تو حسابم که اونو واریز کنم :| / کردم :)) / رفتم دانشکده، ابی گفت بریم املت / رفتیم ! / دویدم برگشتم دانشکده که برسم به شروع کلاس OS ساعت 10.5  / کلاس 20 دیقه دیر شرو شد و منم باید 11 میرفتم جلسه ی تی-ای های جاوا / کلاس که کلا پیچید :| / رفتم جلسه، استاد خودش 11:20 اومد ::|||||| / کل جلسه هم به توجیه کردن استاد گذشت !!!! :دی (به جای اینکه استاد بگه چی میخواد ازمون، ما میگفتیم چیا باید بخواد :)) ) / 12 رفتیم ناهار / خیلی حالم خوب نبود ... / بگذریم ... / بعدشو یادم نیست و حال هم ندارم مرور کنم .. 


این روزا دوباره بی حافظه شدم :| یادم میره چیزا رو ...

مثلا ف.ر. بهم گفته بود براش درس فلانو بردارم ... من ساعت 2 یادم اومد که بازم نشد ...

یا مثلا هی یادم میرفت به ف.ه. بگم میل بزنه به استاد جاوا

یا یادم رفت بهش بگم تی-ای DS ممکنه بشم ...

یا ....... یه چیزی رو یه جایی جا گذشتم :|


کلا امروز رو شانس نبودم ... فردا ایشالا با قدرت برمیگردم :)) 

فعلا مواظب خوبیاتون باشین :) :*

بدرود


همین یک نفر بدشانس


--------------------------------

پ.ن.1: آهان ! یادم اومد :)) DSD کوئیز گرفت و من نبودم :))

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

و من هنوزم نفهمیدم که چرا خوب نبودی اینقد موقع نهار و بعد اون ... :/
پاسخ:
منم :پی (شای)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی