آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مرور پست‌های قدیمی

دارم یه سری از متن‌هایی که قبلا توی بلاگم گذاشته‌م رو مرور می‌کنم، به چیزای جالبی برخوردم... ولی الآن میخوام درباره‌ی این یه حرفایی بزنم!

1. درمورد شماره‌ی 1ش، جمله‌های قشنگ و درستی هستن به نظرم، اما این چندتا برام جالب‌تر بودن:

  • تلاش، تلاش، تلاش... برای کار بزرگ آرزو نکن! تلاش کن
  • زندگی کوتاه است! تا دندان داری لبخند بزن :)
  • و البته که این: عاقل به کنار آب جو پل می‌جست، دیوانه پا برهنه از آب گذشت ...
2. خوشحالم که این کارو کردم برای خودم :)
3. بخش اولشو دارم انجام میدم، بخش دومشو به تمامی انجام دادم و هنوزم دارم انجام میدم و از خودم راضیم، بخش سومشو به نوع دیگه‌ای (مراقبه) دارم انجام میدم، برای بخش چهارم دیگه درگیر شاهین یا دوستای دیگه‌م نیستم... کم و بیش خود کفا شدم و بالاخره برای بخش پنجم فقط لبخند :)
4. هنوزم از این جمله‌ها انرژی می‌گیرم... به سبک دیگه‌ای :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی