آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دوشنبه‌های ژرف :)

دوشنبه‌هامو خیلی دوست دارم :)


صبح توی خونه کارهای ریزی که تو هفته جمع شدن و باید تو خونه انجامشون بدم رو انجام میدم ... یه رویه‌ی صبحگاهی خوب و productiveی هستش :)

بعد میرم شرکت یا دانشگاه به یه سری کارام (کارهای "راه‌حل" که در آینده‌ی نزدیک توی اینستام (@m.r_s.a.d.r.a) معرفیش می‌کنم یا کارهای شرکت) می‌رسم

بعدش هم که بهترین قسمت کل هفته‌م، کلاس روانشناسی ژرف رو دارم ^_^


ینی دوشنبه‌ها اگه تعطیل بشه بیشتر ناراحت میشم تا وقتی که تعطیل نیست :)))


-------------------------

پ.ن.1: ممکنه درباره‌ی این کلاس ژرف هم یه متنی بنویسم اگه دوست داشته باشین ;-)

پ.ن.2: اگه کاری که می‌کنید رو دوست داشته باشید و واقعا برای اون کار ساخته شده باشید تعطیلی دیگه مثل مدرسه خیلی خوش‌حال کننده نیست ..

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

ما هر چیز روانشناسی رو دوست داریم:دی
پاسخ:
پس پست بعدیم (که الان گذاشتم) رو بخون :)
از کجا بدونیم برای چی ساخته شدیم؟
پاسخ:
سوالت حقیقتا خیلی کلی هستش و من شاید در اون سطح تسلطی نباشم که بتونم جواب درست و کاملی بهش بدم :"

ولی برای شروع میتونی شناخت شخصیت خودت (مدلهای مختلف مثل MBTI که به نظر من خیلی کمک میکنه، آرکتایپ، NEO، Cattle و غیره) رو در نظر داشته باشی
براساس شخصیتت میتونی بفهمی چه نقاط قوت و ضعفی داری، چه ارزشهایی برات وجود داره و براساس اونا کاری که براش ساخته شدی رو پیدا کنی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی