آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بخندم یا بترسم ؟!

خوب انگار 29 روز ترسناک در پیش داریم :))


3روز برای کوییز DA داریم که سر کلاسشم حتی نبودم، بعدش 4 روز برای تمرین 4 DB و 6 CA وقت هست :دی ... (این وسطا یه میانترم و یه کوییز زبان هم دارم که اصلا گم شدن تو برنامه :|) بعدش جالب ترم میشه :)) 2روز برای پروژه DA و 7 روز برای میانترم TML، سپس 7 روز برای پایانترم DB (که کم هم هست :دی)، 2 روز تا پایانترم TML و 2 روز تا پایانترم CA و 1 روز تا پایانترم اندیشه (هر کدوم بعد از قبلی شروع میشه زمانش :)) )


بریم ببینیم چه میکنیم !


------------------------------------------------------

پ.ن.1: اینا تازه به شرطیه که از الآن تا آخر ترم تمرینی، پروژه ای چیزی ندن :دی

پ.ن.2: امتحان ترم زبان هم لحاظ نشده هنوز :)))

پ.ن.3: DA = design algorithm / DB = data base / CA = computer architecture / TML = theory of language & automata

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی