آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

لطفا برون‎گرا نباشیم

مقاله‌ی شماره 9 از سلسله مقاله‌های «شخصیت شناسی به روش MBTI» با عنوان «لطفا برون‌گرا نباشیم» در سایت ریمیا منتشر شد.

اگر شما برون‌گرا هستید، باید به شدت به این نکته توجه کنید که افراد درون‌گرا به حریم شخصی بزرگ‌تری نسبت به شما نیازمندند و بنابراین پیش از آنکه نیازتان برای برقراری ارتباط رفع شود، آنها را شدیدا کلافه خواهید کرد.


#MBTI #TypeRecognition #Typology


--------------------

پ.ن.1: با حال خوب یا بد، مسیرت رو رها نکن و همیشه راهی که مال خودته رو ادامه بده ....

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

انقده دوست دارم برونگرا نباشم اصن
ولی نمیشه:|



یاعلی...
پاسخ:
سخته ولی ممکن ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی