آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شاهین مینویسه !!

خواستم چیزای دیگه ای بنویسم ولی این سفیدا رو که خوندم نظرم عوض شد .. مرسی شاهین :) البته با کمی تصرف :پی
اینا رو کاملا مستقل از متن بخونین :)) یعنی که هر قسمت از بقیه جدا اِ :دی

** ""یه وقتایی هست که مثلا توی تمام جنبه‌های خودت ۸۰ درصدی، اما مثلا ۹۰ درصد از افراد دور‌ت توی یک و فقط یک چیز خاص ۹۹.۹ درصدن! که متاسفانه توی اون محیطی‌ هستی‌ که همون چیز خاص ملاک برتری می‌شه. با مفهومی‌ مواجه میشی‌ به نام "زیر میانگین بودن".""


** """وقتی‌ دیپ اینساید دلت نمیخواد، وقتی‌ با این که مطمئنی جائی‌ اشتباه نمیکنی‌ ولی‌ بازم نمی‌شه، نگرد! نیست!"

"""رشد درد داره! بدون درد نمی‌شه رشد کرد یا بهتر شد. جسمی‌ یا غیر جسمی‌ فرق نداره."

roozkhosh theory #10 va #9""


** ""تصمیم به خوب شدن. / تصمیم به کنار گذاشتن عادت های بد. / تصمیم به انجام کار درست به هر قیمتی. / تصمیم به قابل تکیه تر بودن. / تصمیم به ایستادن پای تصمیم ها. / تصمیم به بهتر شدن. / تصمیم به لبخند محکم. / تصمیم به نترسیدن. / تصمیم به عمل.""


** خونه مامان‌بزرگمو دوست دارم .. توش از هر دو جهان آزادم :)) همه‌ی دغدغه هام انگار میمونن پشت در 3> (دلیلشم بدیهیه به نظر خودم !! ولی فک نکنم بشه گفت ... در همین حد که اینجا یه چیزی رو نداره :دی) ... البته با دغدغه های جدیدی روبرو میشم هاا !!! :دی ولی اینا چون یه جورایی متفاوتن از مال خودمیا(!!)، مثل زنگ تفریحایی میمونن که تو مدرسه داشتیم :) ذهن آدم که خالی نمیشه هیچوقت ! بخوای استراحتش بدی، باید به چیزای دیگه فک کنی .. مث دیروز که فیلم دیدیم ... مثل دیشب که خواب دیدم :دی !!

** نمیدونم چرا صبح تا حالا آهنگ خوشه چین افتاده تو ذهنم !! :)

** برای بزرگ شدن باید تصمیمای بزرگ گرفت ...

**listening to 03 - Midnight Hymn / Yanni
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • شاهین اشتری
  • :) /D:\
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی