آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

#هشتگ !

#خسته

سخت بود ... ولی داره تموم میشه :) ایشالا به سلامتی هم تموم میشه .. ترم دیگه هم ایشالا اگه بتونم سبک بر میدارم ... شایدم بذارم ترم بعدیشو سبک کنم ... شایدم کلا هیچ ترمی رو سبک نکنم :دی (اینا همین الآن جنریت شدن !! :|)


#خوابآلو

== خواب + آلو ! بعضا انسانهای بیسواد "خوابآلود" هم میخوننش !!! که به شدت غلطه :| خوابم میآد خوب ! :دی


3#روز مونده :|||

آره :)) 3روز دیگه کارای این ترمم فقط سبک میشن ! هنوز 1 امتحان ترم و 1تمرین و 1پروژه دارم :|


#رودهن #دلتنگی #درسا

1شنبه شب اونجام ... finally :) دلم برا همه تنگ شده :| مخصوصا فرشته‌ی کوچولومون .. درسا 3>


#خوابگاه #امین جون

..... :))


#معماری #هنوزم تمرین DB

ای بابا :)) جم کنین دیگه !! اصن میخوام یه کار هیجان انگیز کنم .. ولی بعد از رودهن رفتن ... اونموقع بهتر میتونم بفهمم دقیقا چی میخوام !!


#آهنگ #شاد!!

شااااااادددممممم !! نمیدونمم چراااااااااا :دی :دی !! Yann Tiersen


#سنتور

:-Happy :) بعد از تقریبا 1-2هفته ! مزه ی جالبی داشت :)


#اسب

دلم برا اسبم تنگ شده :( همین ...

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

Aaaaaa !!!! Yaaftaaaam ^_^
8tags decoded :-D :-B
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی