آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سورپراایییززززز

امروز بالاخره بعد از بیش از 1هفته منتظر بودن به دستم رسید :)

روزای مزخرفی رو داریم میگذرونیم ... تنها راهی که بلد بودم تا شاد نگهت دارم همین بود گلم 3>
نمیدونی امروز چقدر سخت بود وقتی میدیدم ناراحت و نگران و ... هستی ولی هیــــــــچ کاری از دستم بر نمیومد که خوشحالت کنه :| کاش مثل ما با یه بغل کردن ساده همه خستگی و نگرانیتون در میرفت :| ولی انگار نمیره .... من که حتی سرمم خوب میشه :دی
نمیتونستم حتی 1روز دیگه اونجوری ببینمت 3> :( 
خدا رو شکر که امروز رسید :)

کاش شاعر بودم :پی ! یهویی دلم خواست !!

مرسی که خوبی :) مرسی که اینقد ساده خوب میشیم :)) مرسی خدا ... کلنی :دی 3> :*

-----------------------------------------
پ.ن.: کاش استاد منتی بذاره و پاسمون کنه :| اگه دی-بی رو پاس شم از ترمم خیـــلــی راضیم ..
پ.ن.2: مرسی نسترن ... مرسی :)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

بچه ها :xxXXXxxxxx
فررر  >>>:D<<<  :ایکس
صدرااا  :Xx
جفتتون <3 :***  
:))
پاسخ:
:)) 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی