آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اولین پست من

این اولین پست منه !

تا حالا وبلاگ نداشتم !! مدتی بود که میدونستم نیاز دارم جایی بنویسم ...ولی این دونستنه پس ذهنم بود ! نمیفهمیدمش :دی تا اینکه دوستی (دیشب) وبلاگشو بهم معرفی کرد و منو به این فکر انداخت که "چه خوب :) !! این همون چیزیه که نیازش داشتم" ...

بگذریم ... باشد که این بلاگ تاثیری که میخوام رو داشته باشه روی زندگیم ..

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

 همیشه اولین ها یادت بمونه پسر🤩😍

پاسخ:
همیشه یادم میمونه دختر :) 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی