آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شاهد از غیب رسید

http://busymind.blog.ir/post/80


-----------------------------

پ.ن.1: من تنها کسی نیستم که این کتاب روی زندگی و تصمیماتش اثر گذاشته :)

پ.ن.2: اثر مرکب از دارن هاردی

پ.ن.3: لطفا لطفا لطفا هر فصل از این کتاب رو تا وقتی تماما کارهایی که ازتون خواسته رو انجام ندادید تموم شده فرضش نکنید و سراغ فصل بعد نرید ! :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۳)

میدونید من چرا سراغش نرفتم هنوز؟ کتاب پر از غلط تایپی و اشتباهات ویراستاریه! رو اعصابم بود! و اینکه این یکی دو ماه اخیر کتاب زیاد داشتم که باید میخوندم. الان سرم خلوت تره...
ان شالله از شنبه میرم سراغش!!! (همه چیز از شنبه شروع میشه!)
پاسخ:
هر کسی یک سری بهانه برای انجام ندادن کارهایی که میدونه درست هستن داره :"
جلوی بهانه هایی که میخوان عقب نگهت دارن واستا ... نذار کنترلتو دست بگیرن !
منتظرم نظرت رو درباره‌ی محتوای کتاب بخونم :)
پینوشت سه مشکل نداره؟!!!
مثلا من تا میانترمام صبر کنم تا ثبات رو توی کارام پیاده کنم و نتیجشو ببینم و بعد برم فصل بعد؟
پاسخ:
نه !!! نگفتم صبر کنی تا نتیجشو ببینی که :دی
مثلا فصل 1 میگه 6تا کار کوچیک بنویس که هر روز اگه انجامش بدی خوب میشه، این 6تا رو بنویس و بزن به دیوار اتاقت :) تا وقتی این کارو نکردی شروع نکن فصل بعد رو ... چون مثل رمان میشه :|
پول هرگز ایده ساز نیست؛ایده است که پول می شود.
(دابیلد جی کامرون)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی