آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دوران جدید

باید در آینده‌ی نزدیک این کارها رو انجام بدم ...:


مطالعات شخصی:

  • رادیو مذاکره شعبان‌علی
  • سخنرانی بهرام‌پور
  • اصول مذاکره سایت متمم
  • شخصیت سالمتر من دکتر شیری
  • نیمه‌ی تاریک وجود
  • سینما مذاکره(BridgeOfSpy)
  • وویس(voice)های رضایی

پروژه‌های کاری با مهندس وثوقی:

  • تکمیل جزوه‌ها و پاورپوینت‌ها برای برگزاری وورکشاپ اصول مذاکره مقدماتی
  • تکمیل جزوه‌ها و پاورپوینت‌ها برای برگزاری وورکشاپ MBTI
  • تکمیل جزوه‌ها و پاورپوینت‌ها برای برگزاری وورکشاپ اصول مذاکره پیشرفته
  • شرکت در کلاسهای آرکی‌تایپ‌ها
  • شرکت در سخنرانی‌های مهندس بعنوان هم-سخنران :دی
  • مذاکره و برگزاری کارگاه‌ها برای شرکت لیان
  • مدیریت عوامل انسانی گروه اپلیکیشن board

پروژه کارشناسی: صحبت با دکتر قدسی، اجلالی یا آبام

کارآموزی: خسی ؟؟ (نمیدونم هنوز :|)

شورا:
  • تصویب اساس‌نامه
  • مذاکره با مهندس ابطحی

------------------------------------

پ.ن.1: صرفا جهت یادآوری روزانه به خودم :)

پ.ن.2: به ترتیب اولویت :پی

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی