آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گندالف سفید

گندالف خاکستری باید توسط بالروگ(خادم فرمانروای تاریکی) کشته میشد تا بتونه به گندالف سفید تبدیل بشه ...

همین !


--------------------------

پ.ن.1: ویکیپدیا:

""

در یک حرکت تماشایی گندالف مقابل بالروگ ایستاد و پل را درست در زیر پای او نابود کرد و بالروگ با فریادی دهشتناک فرو افتاد و سایهٔ آن به پایین شیرجه رفت و ناپدید شد. اما در همان حال که می‌افتاد تازیانه‌اش را تاب داد و تسمه‌های آن جنبید و دور قوزک پای ساحر حلقه‌زد و او را به مرز پرتگاه کشاند. تلوتلو خورد و افتاد و به عبث به سنگ چنگ انداخت و درون مغاک فرو غلتید؛ و به سمت گروه فریاد زد: «فرار کنید احمق‌ها!» و از نظر ناپدید شد. گندالف و بالروگ هر دو در مغاک ژرف و بی‌پایان سقوط کردند.

با این حال گندالف نمرد. آنها در حفره‌های زیرزمینی آردا و تونل‌هایش با هم جنگیدند و گندالف با چسبیدن به دشمنش از پله‌های بی‌پایان گذر کرد تا به قلهٔ زیراک‌زیگیل رسیدند، جایی که او با بالروگ به مدت دو شبانه روز جنگید. شعلهٔ آتشِ بدن بالروگ، باد، برف و یخ در قلهٔ کوه به هم پیچیده بودند. گندالف از آخرین نیرویش استفاده کرد و بالروگ را به پایین قله انداخت. بعد از آن روح گندالف بدنش را ترک کرد، او جانش را قربانی یاران کرده بود.

روح گندالف برای همیشه سرزمین میانه را ترک نکرد. به عنوان تنها کس از ۵ ایستاری که بر مأموریت خود وفادار ماند، اولورین/گندالف توسط ارو به سرزمین‌های میرا بازگردانده شد و او دوباره همان گندالف شد. به عنوان یگانه مأمور والار در سرزمین میانه به او اجازه داده شد که قدرت ذاتی‌اش به عنوان یک مایار را بیش از پیش نمایان و استفاده کند.

"

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

منظورت همون پیرمرد ریشویه هست؟!
اسم بازیگرا یادم نمیمونه:/

به نظرم این جمله که "اگه ادم تو مرحله لو لول نباشه نمیتونه رشد کنه "جالب نیست 
بهتره بگیم یکی از راه های خوب رشد و لول اپ شدن حال بد و مینیمم هست!

راه های دیگه ای هم باید باشه:)
پاسخ:
درسته .. میشه گفت اونجا احتمالش بیشتره .. 
سه بار و به فواصل زمانی چند ساعته متن رو خوندم اما تقریبا هیچی نفهمیدم
به اون ارجاعات ویکیپدیا هم رفتم.فکر کنم قسمتی از یه داستان باشه
یکم توضیح بده در مورد این جور پستات:/
پاسخ:
چشم چشم :)) ببخشید که گنگ بود !

توضیح اینکه گندالف جادوگر سه‎گانه‎ی ارباب حلقه‎ها بود ..
توضیح بیشتر اینکه منظورم اینه که ادم تا تو 2قدمی مرگ(منظور حال بد و مینیمم زندگی و غیره است) نباشه نمیتونه رشد کنه و اصطلاحا level up بشه .. به خاطر اینکه نیروی محرکه ای که تو ناراحتیت داری تو خوشحالی نداری !

چیز دیگه ای ندارم اضافه کنم .. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی