آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خوب بودن مگه لزوما دلیل میخواد ؟

:دی !!!!!!!

امشب یهو خیلی حالم خوبه :)

@شاهین: میگفتی که "روز میتونه بد شروع بشه ولی عااالی تمومش کنی" .. یادته ؟ :) مثال نقضِ نقیضِ حرفت منم :دی !!!


خواستم یه چیزی بگم، دیدم حیفه :| الآن حالم خوبه !! نمیخوام خرابش کنم :دی


@دوستام: دوستون دارررمممممممممممم 3> :*************

              دلم هم برای کیا تنگ شده تازه :(


""مهم اون نقطه‌‌ نیست، مهم اینه که همهٔ اینا از یجا چشمشون چند درجه باز تر شد ، مهم اون نقطه‌‌ نیست! مهم یه تصمیم سادس که بگی‌ "آماده ای".""


فردا هم ایشالا یه روز خوووب دیگست .. :) شبتون خوش ..

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۲)

انقدر دوست دارم اینجور حرفا رو به خودم بگیرم!!!! (shy) :)))
پاسخ:
اتفاقا باید به خودت بگیریش دوستم ;)
عاالی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی