آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

95 خود را چگونه گذراندید ؟

خوب خیلی طبق پیشبینی ها پیش نرفت اوضاع :دی

اولش که قرار بود توی عید کارای ترممو بکنم که نترکم، نکردم و 1ماهه که دارم میترکم :)))

بعد از عید هم که هفته ای نشد که توش ترکیبی از موارد زیر نباشه:

  • 2تا میانترم توی هفته + 3تا تمرین توی همون هفته !! :|
  • 2تا میانترم توی 1روز !!
  • کارای شورا
  • پیپر گرافمون که روی هواست هنوز :|
و اما چند روز آینده که ایشالا اگه با موفقیت تموم شه یک روز خالی جایزه دارم :)))) :
  • 4شنبه 15م: جلسه گراف با اکبری / جشن یاد استاد
  • 5شنبه: خالی اما کلی کار داریم
  • جمعه: کنکور ارشد / ددلاین امنیت_شبکه
  • شنبه: میانترم نرم_افزار / تدریس گسسته پردیس
  • 1شنبه: جلسه با مینا برای پروژه اپروکس
قطعا توی این چند روز کارهایی برای 2شنبه به بعدم تراشیده خواهند شد :))) ولی هر چیزی هم که پیش بیاد من تا 2شنبه 1روز استراحت خواهم داشت :دی
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی