آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برنامه هفتگی !؟

"""""

نه :/ مشکل اینه که بعضیا با برنامه ریزی دوشواری دارن، بعضیا (من مثلا) با یهویی بیرون رفتن 😞

برای همینه که مدتهاست با هم نمیتونیم بیرون بریم 😐

لزوما هم هیچکدوم  اشتباه نمیکنیم !! تناقضش اینجاست :دی

"""""


این جوابای من به بنده خدایانی بود که باعث شدن این پست رو بذارم :)

داستان اینه که من اگه امشب برای فردام برنامه نریزم حالم بد میشه .. حال آدمیو دارم که یه چیزی رو یادش رفته و همش تو برزخه :( خوب عادت و مدل زندگی (lifestile) منه ! کسی نمیتونه بگه غلطه یا تو نباید اینجوری باشی !!

البته که میزانی flexibility لازمه توی زندگی و من هم اون میزان لازم رو به حد کافی دارم فکر میکنم .. ولی بیشترش رو من خیلی نمیتونم تحمل کنم :|


بعضی وقتا هم بسته به میزان سنگینی برنامم میتونه این برنامه ریزیه طولانی مدت تر باشه :" مثل این هفته ی لعنتی :دی

من 1شنبه میانترم کامپایلر دارم و تمرین اپروکس ..

3شنبه هم میانترم امنیت و اپروکس !

بنابراین نمیتونم بشینم و هرچی شد انجام بدم :(

پس نشستم تا 5شنبمو برنامه ریختم :)


فردا که کلاس دارم تا عصر ! تقریبا کار خاصی نمیتونم بکنم ... عصرش میشینم جزوه اپروکسمو میخونم ...

شنبه کامپایلر داریم توی دستورکارمون :)) اگر وقت شد تمرین اپروکس ..

1شنبه بعد از امتحان کامپایلر، تمرین اپروکس داریم و عصر هم اپروکس میخونیم ..

2شنبه تماما امنیته

3شنبه روز موعود :دی صبح کلاس رو نمیرم .. امتحانامو مرور میکنم، بعد از امتحانام که ساعت 5-6 میشه، اگه دوست_جان بیاد، میریم سینما :) اگه نه، میرم خونه فرداش با دوست_جان میرم سینما :دی

4شنبه سینما، پارک، استراحت :) شاید کوه ! :) خدا رو چه دیدی ؟ شاهین، برنا، حتی حسین ! هر کدومشون اگه پایه باشن میریم کوه ...

5شنبه از دیشبش رفتم رودهن خونه مامانجونم :) 3> اگه جمعه کلاس داشته باشم که 5شنبه شب باید برگردم خونه ... اگه نه که جمعه هم رودهنم ^__^

جمعه کلاس/رودهن

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

یه استراتژی که دارم اینه که تا خرتناق خودمو تو کارای متفرقه غرق میکنم که درس نخونم و تا شب امتحان دم به تله نمیدم:|
پاسخ:
:دی
استراتژی جوابیه ! البته تا قبل از دیدن نمره ی درس :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی