آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یه تیکه از هر جا ...

* یکی از مزیت های کم اومدن آب جوش برای چایی صبحانه توی خوابگاه اینه که میتونی بدون شستن قاشق برای هم زدن نبات توی چای، چایت رو هم بزنی. (به شرطی که خیلی کم نیاد و نصف لیوانت پر بشه !)


* ببین، کسی نمیتونه برات(به جات) تصمیم بگیره .. چون هیچکی شرایط تو رو کامل نمیدونه و درک نمیکنه و هر حرفی هم که بزنه (اگه مثل این حرف کلی نباشه) از روی قضاوت های خودش بوده و ممکنه اون قضاوت ها اشتباه باشن یا حداقل کامل نباشن ... منم فقط میخوام تا جایی که میتونم worst case هایی که میبینمشون رو نشونت بدم ! چون best case ها رو که خودت دیدی :دی !


* هنوزم مطمئنم که به وقتش نمیتونی کاری که فک میکنی رو بکنی :| ولی اگه میگی میتونی حرفی ندارم ...


* امشب نمیتونم شاهین :| خجالت میکشم ازش :| فردا ایشالا 3> ...


* "ممنونم که یک ترم منو تحمل کردین .. امیدوارم ....." من هنوزم مثل یه بابابزرگ دوستش دارم 3> حتی اگه بندازتم :|


* ... همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم ....


* در زمان هومر، شاعر یونانی، اشیا و اشخاص دو اسم داشتند: اسمی که انسانها بهشان میدادند و اسمی که خدایان روی آنها میگذاشتند ... خدا مرا چگونه خواهد نامید ؟

برگرفته از کتاب "مه" اثر "میگل د اونامونو"


* "تو خونه و زندگی نداری ؟!! همش اینجایی که :|" هیچوقت اینو به کسی نگین ... هیچوقت :-نمیدونم :|


* حذر از عشق ندانم! سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم ..... 3>


* .... خستم :| خیلی ! ولی کم نمیارم :-strong !! :))) کمتر از 2هفته مونده ... اوجشه الآن :| به قول شاهین ".. داره درست کار میکنه .." :)


* شبتون آروم .. خوب بخوابین :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • شاهین اشتری
  • حله آقا ! سخت میگیری :) 
    پاسخ:
    نه نه :) دیشب به حرفش گوش نکرده بودم :دی ... برا همین گفتم :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی