آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سر کلاس software :دی

خیلی وقته که پست نذاشتم :دی الآن دیدم که استادمون نیست و یکی دیگه رو فرستاده گفتم بهترین فرصته برای جبران مافات !! :دی


این روزا زیادی درگیرم ...

درگیر کارهای شورا،

درگیر کلاسهای پروفسور یونگ،

درگیر دانشگاهی جات .....

خودم و کودک درونمم که باید زنده بمونیم :دی


مثلا یهو نیگا کردم دیدم که دوست دارم هی هی برم گراف و سیبزمینی تنوری با سس پنیر بخورم !

یا یهو دیدم که دلم میخواد استف AI_Challenge بشم !!!

یا یهو دیدم که دلم نمیخواد امسال برم اینترنشیپ !!!

یا دیدم دلم تنها سفر رفتن توی عید رو میخواد ! کاری که تا حالا نکرده بودم ! حتی توی مسافرتها هم تنها جایی نمیرفتم و همیشه با خونواده بودیم .....


اینا هم خوب بودن، هم نتیجشون این شد که من 94/12/7 ته حسابم 843210ریال پول مونده بود :دی


دیگه حرفم نمیاد !!


----------------------------------

پ.ن.1: این cheapترین پستی بود که این مدت گذاشتم :))))

پ.ن.2: #پستهای_حوصله_سررفته_ی_سرکلاس

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی