آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شلغم

بچه که بودم شلغم تلخ بود :( دوست نداشتم و اینقدر لفتش میدادم تا یخ کنه و حتی تلخ‌تر بشه :))

الآن ولی شلغم دوست دارم و اینقدر داغ میخورمش که تا نیم ساعت تو دهنم فوت میکنم تا بشه قورتش داد :دی


یهویی یادم به این افتاد که زندگی بعضی وقتا چقددددر تلخه :|

.....


همین یک نفر...

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۶)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • @Far
    شیب؟بام؟چی شده؟؟؟؟:)))
    آره خوشمزس هااا 
    مخصوصا با عسل:))))
    از نظر خاصیت هم تقریبا با پنی سیلین برابری میکنه:)))
    پاسخ:
    آره ظاهرا تو خانواده هم استفاده میشده تا حالا و من فقط خبر نداشتم :| :دی
    mother of god !! :-eynak be dast 
    شلغم ؟ خام ؟ عسل ؟ :/
    پاسخ:
    :)))) حالا شما داغ نکن ! :دی
    تست کن بعد مادر خدا رو صدا کن ;-)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • امتحان کردین خبرشو بدین:)))))
    پاسخ:
    هنوز نخریدیم :( میکنم :)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)جهت ِ به دست آوردن ِ تمدد ِاعصاب:)) بستم کامنتارو
    :دی
    :|
    خامشو رنده کنین روش خامه بریزین یا عسل :||بذارین تو یخچال :||
    آقا من برم برای خودم درست کنم:))))
    پاسخ:
    :))
    بکنیم امشب ببینیم چی میشه :دی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :||
    حالا درسته در مَثَل مناقشه نیست!!!
    ولی آخه شلغم؟
    زندگی؟
    ://
    خامش بیشتر میچسبه:]]
    پاسخ:
    :))))
    خامشو نخوردم

    چرا کامنت وبلاگتو بستی دختر ؟! :"
    اوهوم .. :" 
    چرا یهو یادت افتاد ؟ 
    پاسخ:
    چون دارم شلغم میخورم :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی