آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

امین جوووووووون :***************

دیروز و امروز خیلی باحال بودن :دی

دیروز:(4شنبه)
اندیشه2، ارائه، سایت فیزیک، قرار بود DA بزنیم و TLA بخونیم (40-60 صفحه) فقط TLA خوندیم (35 صفحه) !!
حتی سر DB هم نرفتیم :| به جاش دومین قسمت فرندز رو دیدیم :دی !!!
دیشب:
اتاق امین جون، قرار بود DA بزنیم و DB و TLA بخونیم (بقیشو !!! تا صفحه 80)! به جاش شام خوردم و تا 1 اینا وایبر بودم و ...... :دی !!!

امروز:(5شنبه)
قرار بود (:دی !!!) 7 بیدار شم و DB بخونم (چون دیشب هیچ کاری نکردم :))) به جاش (:))) 9.5 بیدار شدم !!!، دانشگاه، DB، ناهار، حال و حول !!!!!!، قرار بود CA و DA بزنیم :دی دقیقا "هیچچییی"
به جاش فرندز دیدیم و یه کم حرف زدیم با "فر" :) از کلافگی هایی که این روزا هممون داریم ... از علتش ... از هدفمون .... از خییلی چیزا :) حرف زدیم ... حرفای خوب :دی بعدشم حالمونو خوب کردیم که ترکش حرفا به خونه نرسه :دی
امشب:
شام !! فرندز بازم !! استراحت مطلق :دی !! وایبر !! و بالاخره !! امین جون اومد برام 80 صفحه ی TML رو گفت :)

مرسی جووووووووون :* 3>


شبتون خوش ;)
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • شاهین اشتری
  • خوبه که خوبی مرد .... واسه اون کمکتم ممنون :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    البته خوب بودنم فک نمی کنم اثرات خوبی داشته باشه :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی