آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گراف

هیجان دارم !
قراره توی این هفته بریم پیش بزرگ گراف دانشکده ریاضی (دکتر اکبری :دی) تا گروهمون رو قبول کنه و بهمون پروژه بده ..

اولین جایی نیست که روی علاقم دارم زندگی میکنم ... و امید که آخرین جا هم نباشه .. ولی نکته ی جالبش اینه که هرچی پیش میری، انگار که باتجربه تر شده باشی، قویتر "روی علاقه‌ت زندگی میکنی" :)
نمیدونم تونستم مفهوم رو برسونم یا نه !

از طرف دیگه، تجربه ی جدیدیه ... بازم اولین تجربم نیست و حتی میشه گفت مدتیه که کلی چیز جدید تجربه کردم ... :" ولی هر بار که چیز جدیدی پیش میاد، قویتر به راه ادامه میدم ! (مثلا همین امروز به بعد ... 3> :-مصمم) باشد که کم نیاوریم ... :)

باید سریعتر به یه جای خوبی برسونم اطلاعاتمو :" ... :-استرس ...
باید مفیدتر درس بخونم ...
استراحت میکنم، ولی به موقع ...
  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۴)

دیگه دوستان گفتنیا رو گفتن دیگه .. :)) 
من اومدم که فقط بگم رد شدیم از اینجا :دی
پاسخ:
:)
موفق باشین انشاالله.... 

یاعلی
پاسخ:
تشکر :) سلامت باشین
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • دیدن یه شخصیت بزرگ 
    همینجوریش کلی حال آدمو خوب میکنه‌:)))))
    :)باید گفتنه خیلی خوبه:))))
    پاسخ:
    :)) همینطوره :دی 
  • آقای مربّع
  • ایشالا اسمتو تو مقاله ببینم کاکا 
    ایشالا این هفته هم بگذره من دوباره شروع کنم کوهو.. به زور ببرمت تو راه غر بزنی
    ایشالا این طوفان هم بگذره :)

    پاسخ:
    ایشالا (البته هنوز اووووول رااهیم :دی)
    :)))))) ایشالا
    ایشالا :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی