آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گیجم یذره ..

شاید چند روز نیام .. شاید هم هر روز نیاز بشه که بیام !! :/ نمیدونم !


خدااااا .. کمک ...

میدونم که همین الآن اگه کمکت نبود له شده بودم :))) حلله ;) همین فرمونو ادامه بدیم، اگه جا داره هم که یذره بیشتر هل(حل؟ :دی)م بده :)

ف. 3>

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

  • محمد محمدیان
  • فرا رسیدن ماه ربیع الاول را به شما تبریک عرض میکنم

    حالا کمی قالب خودتو روشن تر کن




    **
    وبلاگ خوبی دارید ومطالبش هم زیباست
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون :) به شما هم مبارک باشه

    قالب که سلیقه ایه :) چشم، اگه قالب بهتری پیدا کردم عوضش میکنم ..

    **
    خوشحالم که خوشتون اومده ! سلامت باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی