آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

امپراطوری

- امپراطور! خبرهای بدی به دستمون رسیده! امروز پیکی از جناح شمالی برامون فرستاده شده ...

+زودتر بگو ببینم چی شده؟

- به گفته‌ی قاصدمون، فرمانده‌ی طراح فوت کردن قربان!!

+"ن"؟؟ حتما این خبر اشتباهه! هیچکس نمیتونه فرمانده طراح رو بکشه :|

- نه قرباان :/ اشتباه نیست :( ایشون به خاطر زخم هاشون بسیار تحلیل رفته بودن ولی برای آخرین جنگمون که هنوز هم ادامه داره شبانه روز به کشیدن نقشه مشغول بودن -_- ایشون به خاطر کار زیاد فوت کردن قربان ..

+.... خبر دیگه چی داری؟

- ظاهرا فرمانده ن قبل از مرگش همه‌ی جوانب رو مثل همیشه سنجیده .. برای همین هنوز سپاهمون داره طبق نقشه ای که ایشون کشیدن پیش میرن .. ولی همه نگران اینن که شرایط تغییر کنه :-اس

+هوم... اینطور که معلومه باید خودم وارد صحنه ...

- اما امپراطور! دکترها گفتن شما باید استراحت کنین..

+میگی بشینم و از دست رفتن افرادم رو تماشا کنم؟

- امپراطور! شما برای مفید بودن توی جنگ پیر شدین :-(

+راه بهتری پیشنهاد میدی؟ به جز دادن امپراطوری به دشمن راه دیگه‌ای میشناسی؟

- تنها راهمون به نظر کمیته‌ی ژنرال‌ها اینه که امیدوار باشیم شرایط تغییر نکنه تا بتونیم نقشه ی فرمانده فقید رو پیش ببریم ... در حال حاضر راه دیگه ای وجود نداره قربان :(

+باشه! پس من از چادر خارج میشم و همه با هم امیدوار به درست انجام شدن تنها راه موجود میشینیم ..

- هر طور امر بفرمایید قربان


......

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی