آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

جایی برای جاری شدنِ چیزی که هستم

آن روی من

بعضی حرف ها رو نمیشه زد ...
بعضی حرفا رو باید توی دلت دفن کنی ..
شاید برای اینه که ارزش دوستی بیشتر از اینه که با یه حرف نابجا خرابش کنی ! ارزش هر رابطه ای ...

#inner_peace

-----------------------
پ.ن.1: اینا بیان صدرای 21 ساله‌ست... دلم نیومد عوضش کنم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یهویی ( خالی کردن ذهن :) )

سلام


من این ترممو دوست دارم ! خیلی !!

اول از همه به خاطر گرافش، یادم اومده که باهوشم !! :دی

بعد AI که درس باحالیه ! استادش خوب نمیگه ولی درسش خیلی خوبه ...

numerical ... استاد عالی، درس خوب، یه ریاضی‌عیه که میفهممش !! تا اینجاش هنوز کثیف نشده

نقشه‌کشی(یا همون نقاشی :دی) انتزاعی، تصور فضایی، جذاب :)

DB بلدم تا جاهای خوبی از درس رو :) درسش رو هم دوست میدارم :) (البته تا جایی که وارد کد نشه ! کد DB هم خوبه ها ! ولی هنوز بلدش نیستم :")


وقت آزاد بیشتر از ترم‌های قبل

حس میکنم به بلوغ خوبی توی فضای آکادمیک رسیدم

3روز تعطیل داریم این ترم :))


سنتور

روانشناسی یونگ

دغدغه

challenge :"


غیره :)


--------------------------------------

پ.ن.1: الآن سر گراف بودم که دیدم دلم میخواد بنویسه :) ولش کردم توی این صفحه :)

  • کورنلیوس ("همین یک نفر" سابق)

نظرات  (۱)

تبریک میگم .. :) منم حس میکنم به یه ثبات و stable ِ state ای رسیدی :) 

سه تار رو یادت رفت ؛)
پاسخ:
تو هم رسیدی :)
و عرش هم روز به روز بهتر میشه برات :-* 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی